L’Arxiu Municipal de l’Ajuntament de Terrassa cedeix a l’Ajuntament de Badalona el seu quadre de classificació arxivísti…

El Quadre de Classificació (QdC) és l’eina essencial per a poder implantar i desenvolupar un sistema de gestió documental en una organització. L’elaboració, gestió i l’aplicació del quadre de classificació corporatiu, és una tasca intel·lectualment complexa, que exigeix un gran coneixement de l’organització, de les seves funcions i activitats. El quadre de classificació és l’instrument a partir del qual s’estructura i es conforma la resta del tractament documental, ja que permet planificar d’una manera sistemàtica totes les tasques relacionades. No es pot impulsar un projecte de gestió documental en una organització sense quadre de classificació.

 

L’Ajuntament de Terrassa va aprovar l’any 2008 un quadre de classificació corporatiu àgil i eficient, elaborat per l’Arxiu Municipal, i creat per a ser l’eix vertebrador de tot el seu sistema de gestió documental, el qual es començava a impulsar en la Institució. Aquest quadre s’ha estat aplicant en diferents fases de vida de la documentació administrativa amb solvència i èxit. Per aquesta raó, l’Ajuntament de Terrassa ha cedit el seu quadre de classificació a l’Ajuntament de Badalona per tal que pugui desenvolupar el seu sistema de gestió documental.

Be Sociable, Share!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*