INS Can Roca, Av. Béjar 189, Albert Higuero ([email protected]) i Carlos Martin ([email protected]) – 93 736 48 03
Necessitat, repte o millora
Facilitar l’accés a la informació referent als edificis modernistes a qualsevol persona interessada, local o estrangera.
Definició del servei:
Elaborar i proporcionar aquesta informació codificada en un codi QR accessible a qualsevol persona que disposi d’un smartphone.
Àmbit:
Patrimoni cultural
Lloc de realització:
- Centre educatiu INS Can Roca
- Espai públic Edificis Modernistes de Terrassa
Perfil dels alumnes:
- Curs: 1r ESO, Edat: 12 anys, Nombre: 17, Disponibilitat d’horari: 8.00 – 14.30
- Possibilitats de desplaçament (barri/ciutat/província): cap al centre amb autobús
Definició de l’aprenentatge:
- Objectius: Desenvolupar habilitats TIC i conèixer part de la cultura i el patrimoni de la ciutat.
- Area/s del currículum: Tecnologies, Ciències Socials i llengua catalana.
- Assignatura/s: Optativa QR
- Continguts: Noves tecnologies i Modernisme egarenc.
- Competències: TIC/TAC, social i ciutadana, aprendre a aprendre, tractament de la informació i autonomia personal.
- Valors: importància del patrimoni de la ciutat i de la nostra cultura.
Impacte del projecte APS
- Sobre l’alumnat: que els alumnes coneguin i valorin la riquesa de la seva ciutat així com el desenvolupament d’habilitats TIC.
- Sobre el centre educatiu: potenciar l’APS i fomentar l’ús entre els alumnes de les noves tecnologies.
- Sobre l’entorn: millorar la difusió del patrimoni de la ciutat.
Reflexió i avaluació
D’alguna manera ens agradaria que els alumnes expliquessin com s’han desenvolupat en la realització del treball, des del plantejament inicial al producte final.