Categories
Buscar Partenariat Plantejament del centre educatiu

Plantejament ApS: De turisme amb QR’s?

Dades del centre educatiu

INS Can Roca, Av. Béjar 189, Albert Higuero ([email protected]) i Carlos Martin ([email protected]) – 93 736 48 03

Necessitat, repte o millora

Facilitar l’accés a la informació referent als edificis modernistes a qualsevol persona interessada, local o estrangera.

Definició del servei:

Elaborar i proporcionar aquesta informació codificada en un codi QR accessible a qualsevol persona que disposi d’un smartphone.

Àmbit:

Patrimoni cultural

Lloc de realització:

  • Centre educatiu INS Can Roca
  • Espai públic Edificis Modernistes de Terrassa

Perfil dels alumnes:

  • Curs: 1r ESO, Edat: 12 anys, Nombre: 17, Disponibilitat d’horari: 8.00 – 14.30
  • Possibilitats de desplaçament (barri/ciutat/província): cap al centre amb autobús

Definició de l’aprenentatge:

  • Objectius: Desenvolupar habilitats TIC i conèixer part de la cultura i el patrimoni de la ciutat.
  • Area/s del currículum: Tecnologies, Ciències Socials i llengua catalana.
  • Assignatura/s: Optativa QR
  • Continguts: Noves tecnologies i Modernisme egarenc.
  • Competències: TIC/TAC, social i ciutadana, aprendre a aprendre, tractament de la informació i autonomia personal.
  • Valors: importància del patrimoni de la ciutat i de la nostra cultura.

Impacte del projecte APS

  • Sobre l’alumnat: que els alumnes coneguin i valorin la riquesa de la seva ciutat així com el desenvolupament d’habilitats TIC.
  • Sobre el centre educatiu: potenciar l’APS i fomentar l’ús entre els alumnes de les noves tecnologies.
  • Sobre l’entorn: millorar la difusió del patrimoni de la ciutat.

Reflexió i avaluació

D’alguna manera ens agradaria que els alumnes expliquessin com s’han desenvolupat en la realització del treball, des del plantejament inicial al producte final.

 

Descàrrega PDF

 

Descarrega Projecte ApS: De_turisme_amb_QRs

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *