Benvolgudes lectores i lectors,
Com ja és costum el darrer dimarts de cada mes, des del biTer us volem reptar altre cop amb una nova pregunta. El llibre que regalem aquesta setmana és Eager,de Helen Fox.
![]() |
De biTer |
Abans de marxar de vacances volem posar a prova els lectors més joves proposant una pregunta sobre literatura infantil. Us hi atreviu?
La pregunta és la següent:
Quin és l’elefantet més eixerit de la Literatura infantil, conegut per la seva pell a quadres de colors molt vius?
Recordeu que teniu fins a les 23:59 hores del divendres 1 de juliol per a respondre. El proper dimarts 5 de juliol publicarem la resposta correcta i informarem del nom del guanyador.
Només seran vàlides les respostes que envieu, amb l’assumpte “Resposta a L’enigma del mes”, a l’adreça de correu electrònic [email protected] dins del termini establert. I dins del missatge de correu haureu d’anotar-hi la resposta i el vostre nom i cognoms.
Que tingueu molta sort!
Més informació a les bases del concurs.
Hola a tots els biTerseguidors!!! Espero que els tastets que us aniré deixant al biTer siguin del vostre gust!
Últims comentaris