Bon any famílies!
Després d’aquestes festes tan dolces i plenes d’il·lusió, ens plau oferir-vos dues activitats per començar aquest any:
– La llebre poruga i l’eruga que no s’arruga, a càrrec de l’Escola Bressol el Grimm, el proper
dissabte 23 de gener a les 12h.
Activitat adreçada a infants d’1 a 3 anys inscrits en el projecte Nascuts per llegir. No cal inscripció prèvia.
– La rateta que llegia a l’escaleta, a càrrec de Sara López, el proper
dijous 28 de gener a les 18h.
Activitat adreçada a infants de 2 a 3 anys inscrits en el projecte Nascuts per llegir. Les inscripcions s’han de fer presencialment, a partir del dia 21 de gener, a la bd6.
Hola endrapallibres! Sóc la Cari i treballo a la sala infantil de la bd6. Sabeu el que més m’agrada? Els nens i nenes amb gana, però no pas una gana qualsevol.. els que tenen una gana infinita de contes… aquells que es cruspeixen tots els llibres de la biblioteca i encara volen més!
Bon dia Rocio,
Les activitats del Nascuts per llegir estan adreçades a les famílies inscrites en el projecte i normalment són amb inscripció prèvia. En aquest cas en concret, la sessió és oberta i no cal inscripció però si formar part del programa NPL. De totes maneres és tan fàcil com arribar una miqueta abans i omplir el full d’alta en el projecte. A partir d’aquest moment ja podria assistir a totes les activitats Nascuts per llegir.
Esperem comptar amb l’Ariel i el seu amiguet el proper dissabte!
hola mi hija es ARIEL QUIRANTE PEREZ asistiré a la actividad del sábado 23 de enero. puedo invitar a otro pequeño no está inscrito en el proyecto tiene un año ???