Benvolgudes lectores i lectors,
Arriba el darrer dimarts del mes i tornem a tenir enigma. És el darrer del curs i també de la secció, perquè l’Enigma s’acomiada després de gairebé 6 anys posant-vos a prova!!!
Tot seguit us reptem a resoldre’l. Sortegem altre cop un llibre i un DVD!!!
Esteu a punt? Qui serà el darrer guanyador o guanyadora???
Aquest cop hem optat per regalar El temps de cada cosa, de Raquel Ricart. També la pel·lícula Camino de Santa Fe, de Michael Curtiz.
Us formulem la pregunta següent:
Quin pintor fou nomenat de manera pòstuma Fill adoptiu de Terrassa, penjant el seu retrat a la Galeria de Terrassencs Il·lustres?
Teniu fins al proper dilluns 11 de juliol a les 23:59h per enviar les vostres respostes. El proper dimarts 12 de juliol informarem del guanyador o guanyadora al biTer.
Seran vàlides les respostes que envieu, amb l’assumpte “Resposta a L’enigma del mes”, a l’adreça de correu electrònic [email protected] dins del termini establert. I dins del missatge de correu haureu d’anotar-hi la resposta i el vostre nom i cognoms.
Que tingueu molta sort!!!
Hola a tots els biTerseguidors!!! Espero que els tastets que us aniré deixant al biTer siguin del vostre gust!
Últims comentaris