Benvolgudes famílies,
Ja ha arribat la primavera, el dia s’allarga i comença a fer bo. A la biblioteca ho volem celebrar com cal, per això us enviem les activitats preparades per al mes més literari de l’any:
Dimecres 5 d’abril, a les 18 h
Cantem amb el Nico
A càrrec de Carme Martínez, Eva Marbà i Isabel Solsona
Adreçat a famílies amb infants de 0 a 3 anys
Vine a cantar amb el Nico! L’estimat titella torna amb les seves cançons. Us animeu a cantar amb ell?
Dimecres 19 d’abril, a les 18 h
Bitxos
A càrrec de la Cia. Patawa
Adreçat a famílies amb infants d’1 a 3 anys
La Cia. Patawa presenta un espectacle musical amb cançons per a tota la família.
A la biblioteca hi trobarem molts bitxos: insectes i animalons de tota mena que faran les delícies dels més menuts de la casa i són tan espavilats que ens portaran la Rusqui de retorn a casa després d’uns dies de vacances. Us animeu?
Dijous 20 d’abril, a les 11 del matí
Contes de Sant Jordi
A càrrec de la Biblioteca.
Adreçat a famílies amb infants de 0 a 3 anys.
Qui vulgui venir, està convidat a escoltar contes a la Planta de Pediatria del CAP Rambla. No cal inscripció prèvia
Recordeu que…
Les places són limitades i cal estar inscrit al projecte Nascuts per llegir.
Podeu realitzar les inscripcions a partir del 3 d’abril de manera presencial a la Biblioteca Central o bé per telèfon trucant al 93 7 89.45.89
Us hi esperem
Treballo a la sala infantil de la bct i el que més m’agrada de la meva feina és que puc llegir, compartir i escoltar mooooooolts contes!
Últims comentaris