Els bibliotecaris recomanen: Cicatriz

15 d'octubre de 2018

Simon Sax és un geni de la informàtica que està a punt de fer-se ric amb un algoritme de reconeixement visual que ha de canviar el món, però ja des de la primera pàgina intuïm que s’ha ficat en un problema massa gran perquè tot surti tal com ell espera.

Res no és el que sembla en aquest thriller trepidant que et posa en alerta així que comences a llegir-lo. L’autor et va portant per la vida dels personatges amb una habilitat astoradora per crear suspens i misteri. Realment ha sabut trobar una fórmula molt eficaç per atrapar el lector en una història afectiva plena d’acció i tensió.

Llegir aquesta novel·la és viatjar des de Chicago a Afganistan, des de Rússia fins al capdamunt d’unes muntanyes perdudes on la vida humana és gairebé anecdòtica. En ella trobaràs assassinats, lluites increïbles de superació, venjança, drogues, baixos fons, dimonis personals, genialitat, esperança i adrenalina.

 

Llegeix la recomanació completa de la Susi Rodríguez des de la Biblioteca Districte 3 (bd3)  i descobreix més “Els bibliotecaris recomanen” a la biblioteca virtual de la XBM.

Dades del llibre:

Títol: Cicatriz
Autoria: Gómez-Jurado, Juan
Editorial: Ediciones B
Any de publicació: 2015
Pàgines: 574
ISBN: 9788466657990

Etiquetes: , , , , ,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

BCT xarxa

Biblioteca pública de Terrassa
Passeig de les lletres, 1
08221 - Terrassa
Telf. 937 894 589
Mail: [email protected]