Una dona apareix assassinada a Barcelona amb el rostre completament desfigurat a ganivetades. Al seu costat hi ha una carta de despit de l’assassí. Totes les proves apunten clarament a un sospitós. Però quan comencen a aparèixer més dones mortes en circumstàncies idèntiques els investigadors troben un detall que no quadra.
Es tracta d’una novel·la amena i entretinguda que et farà passar una bona estona amb els seus personatges. Aquesta vegada la Petra Delicado ha de compartir la responsabilitat de la investigació amb un company de la policia autonòmica de Catalunya. Es nota que l’autora s’ha documentat sobre el funcionament menys conegut del tarannà intern dels cossos policials. Tot i la seva professionalitat i els bons resultats de la seva feina, els agents de vegades necessiten carregar piles compartint estones de copes i sopars suculents. Però… tot això poden fer-ho estant de servei? És l’únic punt que no m’ha acabat d’ajustar en aquest relat tan absorbent que s’enfonsa en la llodriguera fosca d’una agència matrimonial. Aquí hi ha algú que no està explicant tota la veritat a la policia. Sort que els investigadors no es deixen enganyar per l’evidencia gairebé irrefutable de les proves.
Una novel·la molt recomanable per llegir durant un cap de setmana fresquet de tardor com aquests que vindran aviat. Bona lectura!
Llegeix la recomanació completa de la Susi Rodríguez des de la Biblioteca Districte 3 (bd3) i descobreix més “Els bibliotecaris recomanen” a la biblioteca virtual de la XBM.
Dades del llibre:
Títol: Mi querido asesino en serie
Autoria: Giménez Bartlett, Alicia
Editorial: Destino
Any de publicació: 2017
Pàgines: 411
ISBN: 9788423352869
Hola! Sóc l’Annabel, m’agrada molt la literatura, el cinema i la música. Ens trobarem aquí amb les recomanacions de clàssics (PAC), desitjo que en gaudiu tant com jo.
Hola Anna Maria,
És veritat que amb la Petra Delicado passes una estona distesa i reconfortant. El llibre que ens comentes: “Hombres desnudos” té un títol molt suggeridor! també el tenim a les biblioteques de Terrassa.
Moltes gràcies per llegir les nostres recomanacions i per donar la teva opinió en aquest espai de trobada que ens agrada compartir amb tots els lectors.
Susi Rodríguez
Hola Absenta:
He llegit vàries novel.les de l’Alicia Giménez Bartlett. Unes quantes de la saga de la inspectora Petra Delicado i el seu ajudant Garzón que m’han distret molt. La última ha estat Hombres desnudos, el Premi Planeta 2015, que em va suposar una sorpresa pel tema tan poc habitual. Vaig disfrutar. Apunto el llibre que recomanes per una próxima lectura.
Gràcies!!