El 9 i 10 de març, el Servei de Relacions Europees i Internacionals va anar a Palma de Mallorca per participar en la taula rodona “L’equilibri social, econòmic i medioambiental de l’Agenda 2030 a nivell local” organitzada per la Red Agenda 2030 de la FEMP.
A la conferència va girar entorn de la relació entre l’Agenda 2030 i la dimensió social, econòmica i medioambiental, així com la integració de l’Agenda a escala local. De fet, l’Agenda 2030 es va constituir com un full de ruta per avançar cap a un desenvolupament sostenible mitjançant polítiques públiques que integrin aquestes dimensions. Els governs locals han vist l’Agenda 2030 com una oportunitat, i és per això que estan integrant els ODS en la seva planificació estratègica, especialment en les seves agendes urbanes locals; així com en el conjunt de les polítiques d’impacte local, tot generant projectes innovadors amb la finalitat d’aconseguir un desenvolupament sostenible, integral, igualitari i solidari.
La ciutat de Terrassa continua adaptant les polítiques públiques a l’Agenda 2030, sent una de les ciutats més compromeses amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible arreu de Catalunya.

0 comentaris