Terrassa participa en el Congrés Mundial de Ciutats i Comunitats Amigables amb les Persones Grans
La regidora de Gent Gran, Ruth Hibernón,va assistir al 3er. Congrés Mundial de Ciutats i Comunitats Amigables amb les Persones Grans, que va tenir lloc a Donostia / Sant Sebastià del 16 al 18 de juny, i reuní representants institucionals, professionals, investigadors i entitats d’arreu del món compromesos amb la Saber més







