La ciutat de Terrassa va rebre el passat 19 d’abril una delegació de la ciutat francesa d’Evry Courcouronnes.
Una delegació de 10 membres de les àrees d’Atractivitat, Cinema, Joventut, Gestió del Territori i Innovació, Universitats i Urbanisme de l’Ajuntament d’Evry-Courcouronnes va visitar Terrassa per conèixer i intercanviar idees sobre les estratègies de City Branding i compartir bones pràctiques de diverses polítiques locals adoptades per cada ciutat.
La ciutat d’Evry-Courcouronnes, situada a l’Illa de França i amb gairebé 70.000 habitants, es va posar en contacte amb el Servei de Relacions Europees i Internacionals de l’Ajuntament de Terrassa i va mostrar interès per l’estratègia internacional que Terrassa aplica en l’àmbit de l’esport, el cinema , el patrimoni i les universitats. La visita va ser finançada pel Programa Erasmus+.
Aquesta trobada ha estat possible gràcies a la participació del Servei de Relacions Europees i Internacionals al grup de treball de City Branding del Fòrum de Desenvolupament Econòmic d’EUROCITIES, que permet a les ciutats europees a crear aliances i debatre sobre les estratègies futures de branding a les ciutats.






0 comentaris