Terrassa ha presentat la seva candidatura a dos premis que reconeixen les ciutats més compromeses amb la inclusió i l’accessibilitat: els guardons europeus Access City Awards i els estatals CERMI.

La proposta per als Access City Awards destaca els avenços aconseguits els darrers anys, en sis categories:  els itineraris adaptats de l’Anella Verda; l’ús de pictogrames i seqüències de comunicació als autobusos de Tmesa, pensats per a persones amb capacitats diverses o dificultats de llenguatge; o el fet que Terrassa ha estat la primera ciutat catalana en implantar un sistema de comunicació adaptada entre ciutadania i Policia Municipal. També les actuacions en equipaments públics, com bucles magnètics, les subvencions per a l’accessibilitat urbana i la creació de la primera àrea de jocs infantils 100% inclusiva a Roc Blanc.

Des del 2010, la Comissió Europea organitza el Premi Acces City Award en col·laboració amb el Fòrum Europeu de la Discapacitat, per premiar les ciutats de la UE que donen prioritat a l’accessibilitat per a les persones amb discapacitat.


0 comentaris

Deixa un comentari

Avatar placeholder

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *