Quatre amics mirant les estrelles una nit d’estiu a l’illa de Hvar, a Croàcia. Aquesta és la foto que s’ha endut el primer premi del Concurs #Friends4Europe que es va llançar el passat mes d’abril. La foto ha destacat entre les més de 500 que s’han presentat en el concurs i que il·lustren el lema de la UE “Units en la diversitat”.
Coincidint amb el 30è aniversari del programa Erasmus de la Unió Europea, la Representació de la Comissió Europea a Barcelona va demanar als joves que enviessin una foto seva amb amics d’arreu. Més de 500 joves van respondre a la crida amb imatges que són el reflex d’una generació, la generació Erasmus que viu i es mou per una Europa sense fronteres i que té amics que parlen diferents llengües.
En Carlos Sánchez, @Caroluuuus a Instagram, és el guanyador del primer premi i s’endu un billet d’interrail per a dues persones. La seva foto està feta a Croàcia, a l’illa de Hvar, i s’hi poden veure quatre amics d’esquena mirant les estrelles en una clara nit d’agost. Els dos finalistes han estat la Laura (@laura.cab) amb una foto feta a Dinamarca i en Jacobo Durán (@jacobodurandt), amb una foto a Kotor d’un viatge amb amics que va començar a Àustria, va passar per Eslovènia, Croàcia, Bòsnia i va acabar a Montenegro. Els dos finalistes rebran una càmera instantània Instax.
En l’elecció de les fotos guanyadores hi ha participat l’equip de premsa de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, els responsables de marketing i xarxes socials d’Interrail i el youtuber Julen Hernandez.
0 comentaris