Trobada UNESCO Creative Cities

El 6 i 7 de juliol va tenir lloc la trobada anual de la Xarxa de Ciutats Creatives de la UNESCO, del qual Terrassa forma part en la secció de ciutats del cinema. La trobada, en format online, fou organitzada per la ciutat de Santos (Brasil) i duia per títol "Build back better through culture and creativity", reconstruir millor a través de la cultura i la creativitat.

Accés a la web de la trobada

La trobada va servir com a plataforma perquè les Ciutats Creatives compartissin les seves bones pràctiques i experiències, a més de contribuir a donar suport als esforços de la UNESCO per accelerar les mesures de recuperació de la cultura i la creativitat davant de la pandèmia.

L'obertura de la jornada va anar a càrrec dels alcaldes de les Ciutats Creatives que van compartir llur vision sobre la contribució de la cultura i la creativitat al desenvolupament urbà sostenible. La jornada es clogué amb l'intercanvi de coneixements i experiències, presentant els casos de les diverses ciutats, i també amb un debat de reflexió sobre els reptes i les oportunitats per la recuperació del turisme urbà, sobretot, què es podria fer per revitalitzar-lo i quina hauria de ser la transformació estructural per mirar de fer-lo més sostenible i resilient a través de la cultura i la creativitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *